درباره مدرسه هاوین

به مدرسه هاوین خوش آمدید.

سلام من هاوین حسینی هستم بنیانگذار مدرسه هاوین، مدرسه دختران متخصص و توی این صفحه به معرفی مدرسه هاوین و بیان اهداف و ارزش‌ها و ویژگی‌های مدرسه هاوین می‌پردازم.

مدرسه هاوین چیست؟

تعریف من از مدرسه هاوین اینه:

«جمعی از دخترهای متخصصه که تلاش می‌کنند تجربه‌ها، تکنیک‌ها و مهارت‌های لازم برای توسعه زندگی شخصی و شغلی یک دختر رو از منابع معتبر و علمی استخراج کنند و در اختیار دیگر دختران مشتاق قرار دهند و اون‌ها رو تا رسیدن به موفقیت همراهی کنند بدون اینکه حس برتری داشته باشند.»
‌‌

درس‌های مدرسه هاوین چه ویژگی‌هایی دارند؟

بهترین راه برای آشنایی با مدرسه هاوین این است که یک یا دو ساعت وقت بگذارید و چند نمونه از ورکشاپ‌های مدرسه هاوین را بگذرانید. قاعدتاً با مطالعه و بررسی درس‌ها ویژگی‌های زیر را مشاهده و تجربه خواهید کرد

چراغ راه و نقشه راه (مهمترین ویژگی)

مهم ترین ویژگی مدرسه هاوین به نظر ما و اکثر شرکت کنندگان اینه که باعث روشن شدن مسیر موفقیت اختصاصی هر فرد میشه. باعث میشه بتونید مسیر موفقیت اختصاصی خودتون رو پیدا کنید و بسازید. باور هاتون رو به چالش بکشید و نگرش تون رو نسبت به مو موضوعات تغییر بدید و این باعث میشه که از حالت ساکن در بیاید و به صورت منطقی در مورد آینده‌تون تصمیم بگیرید.

تنها روش اختصاصی رشد شخصیتی و درآمدی دختران

هیچ واکسنی نمی‌تونه از همه ویروس‌ها جلوگیری کنه! شما به عنوان یک دختر برای رشد شخصیتی و درآمدی به یک روش و دیدگاه متناسب با شرایط و چالش‌های یک دختر احتیاج دارید. روشی که برای اولین بار در مدرسه هاوین و دوره جامع ضربدر ۱۰ طراحی شده.

روش علمی و پارتیشن بندی ذهنی شده

تمام آموزش‌ها و محتوای مدرسه هاوین زیر نظر متخصصین آماده شده و سپری کردن این دوره به منزله مطالعه و عمل به مطالب ده‌ها مقاله و ده‌ها کتاب علمی معتبر هست. علاوه بر این نظم و انسجام و یکپارچگی محتواها ذهن شما رو پارتیشن بندی می‌کنه و باعث میشه گام به گام با مطالب و آموزش ها حرکت کنید.

عمل پذیر و کاربردی

یکی از مهمترین ویژگی‌های مدرسه هاوین اینه که در پایان هر مبحث، ایده‌ها و تمرین‌های عملیاتی و کاربردی و خلاقانه‌ای قرار داده شده که با اون‌ها مطالب رو پیاده سازی می کنید مثل ویژن برد، صندوق اعتماد به نفس، لیست ABC و … همچنین در طی آموزش‌ها مثال‌های قابل درک و روزمره متعددی گفته میشه که به کاربردی شدن این دوره اضافه میکنه.