پادکست هاوین ۳۶۰ (رایگان)

برای ارتقای سلامت روانت ازت دعوت می‌کنم به گفتگو‌های هاوین حسینی و دکتر آبیار حسینی در این مجموعه پادکست گوش بدی
نظرات شرکت کنندگان (188)
مشخصات دوره
امتیاز 5 از 176 رای
انتشار مداوم
تعداد جلسات
اپیزودهای ۲۰ دقیقه‌ای
مدت دوره
ندارد
زیر نویس
ندارد
پشتیبانی
ندارد
ایبوک
دارد
قابلیت دانلود
پادکست هاوین ۳۶۰ (رایگان)
قیمت دوره:
رایگان
درباره این آموزش بهت بگم

مدرسه هاوین یه جایی برای رشد شغلی و سلامت روان دخترانه. ما به این مدرسه می‌گیم: «مدرسه دختران متخصص». حالا پادکست مدرسه هم داره تولید و منتشر میشه. توی پادکست مدرسه هاوین قراره به کمک متخصصین مدرسه، آموزش ۳۶۰ درجه‌ای برای زندگی یک دختر، یعنی برای تمام ابعاد زندگیش، شغلی، توسعه فردی، سلامت روانی، اقتصادی و مالی و حتی از نظر زندگی اجتماعی داشته باشیم. پس گفتیم چه بهتر که اسمش «پادکست هاوین۳۶۰» باشه هاوین نماد آموزش، یادگیری، رشد و تخصصه و ۳۶۰ نماد جامعیت.

بیشتر
مدرسین دوره
85109B0B D3F8 4C24 B160 B0EA82CD960D
دکتر آبیار حسینی
روانشناس و استاد دانشگاه
اطلاعات بیشتر
3
هاوین حسینی
بنیانگذار مدرسه هاوین
اطلاعات بیشتر
ارسال کامنت هاوین
ارزیابی دوره
ازت می خوام اول وارد سایت بشی و نظرت رو درباره این دوره کامل و در چند خط بنویسی (حتما نظر با جزییات بنویس و از عبارات کوتاه مثل: خوب بود و عالی خودداری کن)

نظرات دانش آموختگان دوره

سوزان فیض الهی
سوزان فیض الهی
امتیاز 5
1 سال قبل

آگاه سازی از رفتار کنترلگر والدین که بتونیم خودمون رو از بازی و سناریو شون در بیاریمو به دنبال تایید مداوم اونها نباشیم و با اختیار خودمون رشد کنیم خیلی درسته
توقع بیش از اندازه والدین از فرزند باعث میشه فرزند توانایی خودشناسی واقع بینانه رو از دست بده صد البته علی رغم میل باطنیش از زاویه دید والدینش به زندگی نگاه کنه
از نظر من به نکات مهمی اشاره کردین
باوجود اینکه خودم ازش اطلاع داشتم ولی سبب آرامش خاطر میشن چون میدونی که تنها نیستی
ممنون از زحماتتون برای فرهنگ سازی. شایسته ی تشویقای خیلی بیشتری هستین زنده باشید

ایلیا طباطبایی
ایلیا طباطبایی
امتیاز 5
1 سال قبل

هاوین عزیز سلام
ممنون بابت این پادکست عالی و خوبتون مثل همیشه پر از انرژی مثبت و اطلاعات و حرفای خوب❤🌹فقط خیلی دوست دارم تو پادکست های بعدی در مورد اینکه بعضی آدمها خودشون و موقعیتشون رو با دیگران مقایسه میکنن و همیشه در حسرت موقعیت و شرایط زندگی دیگران هستند و هم صحبت بشه چون همین مسئله خودش هم اضطراب ایجاد میکنه هم به شدت کمال گرایی به همراهش.مخصوصا تو این دوره که یک سری آدمها خودشون و زندگیشون رو تو اینستا به نمایش میزارن و آدم بعد از دیدن آنها کاملا حس سرخوردگی بهش دست میده.
ممنون از توجهتون❤🌹

Mahya Faghihi
Mahya Faghihi
امتیاز 5
1 سال قبل

درود هاوین عزیز . ممنون بابت این پادکست . به نظرم صحبت های آقای دکتر خیلی مفید بود.
“کمال گرایی باعث میشه به نظرت ۰ بهتر از ۴۰ باشه و این آغاز فاجعست:)”
“خودت و دیگران رو بی قید و شرط دوست داشته باش “

فرزانه
فرزانه
امتیاز 5
1 سال قبل

سلام هاوین عزیز
پادکست امشب خیلی مفید و موثر بود. با توجه به صحبت های اقای دکتر یکی از مهمترین علل اضطراب ها کمال گراییه. من در خودم و حتی در اطرافیان و دوستانم این کمالگرایی منفی رو مشاهده میکنم و بخش اعظم این کمال گرایی از نظر من هم به والدین و نوع تربیت ما برمیگرده .
جمله محبت غیر مشروط لازمه سلامت روانه درس بزرگی برای من در بین صحبت های اقای دکتر بود.
ممنونم از تیم خوبتون❤

بهار
بهار
امتیاز 5
1 سال قبل

سلام هاوین عزیزم خیلی ممنونم برای پادکست خوبتون
بنظر من یه چیز دیگه که این روزا خیلیی باعث اضطراب همه ی ما شده اینستاعه
وقتی که سختت داریم تلاش میکنیم که هم سلامت روانمون رو به دست بیاریم و هم پیشرفت کنیم با انبوهی از آدم ها توی اینستا مواجه میشیم که حالشون خوبه، روابط خیلییی خوب و بی نقصی دارن، پولدار و تفریح های انچنانی دارن و همیشههه پر انگیزه هستن و هیچوقت حال بد ندارن
چون فقط خوبی ها و خوشی های بقیه رو نشون میده فکر میکنیم که مشکل از ماست و حالمون بد میشه و اضطراب میگیریم.
خانواده هم قطعا خیلی تاثیر داره توی اضطراب
چون خیلی وقتا مارو با بقیه ی افراد مقایسه میکنن و باعث میشن بشدت کمالگرا بشیم و فکر کنیم که مشکل از ماست
البته چون خانواده هم تحت تاثیر اطرافیان و جبر هستن تا یه جاهایی قابل درکه ولی لزوما درست نیست. ولی من نوجوون سعی میکنم که آگاهی خودم رو بالا ببرم و نسل بعدم رو با این مقایسه ها به اضطراب مبتلا نکنم
یه چیزی که دکتر اشاره کردن و خیلی دوستش داشتم، عشق بدون شرط بود.
طبق فلسفه ی اگزیستانسیال تنخا عشق اصیل همین عشقه. و فقط از همین راه هست که ما میتونیم واقعا عشق و دوست داشتن رو تجربه کنیم.
براتون آرزوی موفقیت دارم و مشتاقانه منتظر قسمت های بعدی پادکست میمونیم❤️

زینب فریس آبادی
زینب فریس آبادی
امتیاز 5
1 سال قبل

حرف های دکتر آبیار حسینی رو با تمام وجود درک کردم.من شش سال راهنمایی و دبیرستان در مدارس نمونه دولتی بودم.با سطح اضطراب و وسواس و افسردگی بسیار بالا.متاسفانه فکر میکردم اگر در چنین مدارسی نباشم کنکور نتیجه خوبی نمیگیرم ولی وقتی از اون محیط سمی و آسیب رسان در اومدم و تحت درمان روانشناس و روانپزشک قرار گرفتم عملکردم در درس و زندگی خیلی بهتر شد.در آن مدارس بیشتر وقت به مدرسه و درس میگذشت و من از زندگی هیچ چیز نفهمیدم.حتی رفتار پدر و مادرم بعد از مراجعه به روانشناس خیلی بهتر شد.دیگه انتظارات بالا از من ندارند و سلامت روح و روان من براشون مهم تر از هر چیز دیگریه.این پادکست انگار زندگی من رو شرح داده بود و الان که بهش گوش دادم خدا رو شکر کردم که از باتلاق نمونه دولتی دراومدم و میدونم که با این آگاهی که دارم در آینده فرزندانم رو بهتر درک میکنم.ممنونم ازت هاوین عزیز😍💜

Meli
Meli
امتیاز 5
1 سال قبل

با کلی ذوق شروع کردم و به محض انتشارش تو کانال ، بهش گوش کردم !!😍هاوین عزیز ممنونم بابت این پادکست خوبی که شروع کردید ، واقعا عالی بود 💛💛 اینکه اولش با یه مقدمه ای شروع شد که اصلا کمال گرایی کم کم چطوری ایجاد شد و ادامه این روند … به شخصه خیلی این روند پادکست و دوست داشتم و یه نکته ای که از این اپیزود برداشت کردم و بیشتر از همه به چشمم اومد ، جمله : محبت غیر مشروط لازمه سلامت روانه ! ، بود و به عنوان نکته کلیدی این قسمت یادداشتش کردم🥰بازم ممنون بابت پادکست خفن و عالی تون🙏🏻💛

سوالات متداول
دوره در کجا و چطور برگزار میشه؟

دوره همینجا در سایت مدرسه هاوین برگزار میشه. بعد از ثبت نام درس‌ها در «پروفایلتون» قرار داده میشه. درس‌های دوره «پخش آنلاین» هست ولی زنده نیست. هر جلسه یک تا چند فایل آموزشی (ویدیو یا صوت) در پروفایلتون قرارداده میشه و شما می‌تونید هر زمانی که خواستید و مناسب دونستید به پروفایلتون مراجعه کنید و حتی درس‌ها رو دانلود کنید.

زمان شروع دوره کی هست؟

بلافاصله بعد از ثبت نام.

تاکید و یادآوری:

بعد از ثبت نام درس‌ها در «پروفایلتون» قرار داده میشه. درس‌های دوره «پخش آنلاین» هست ولی زنده نیست.

آیا لازم هست در ساعات خاصی آنلاین باشم؟

خیر. درس‌های دوره «پخش آنلاین» هست ولی زنده نیست. هر جلسه یک تا چند فایل آموزشی (ویدیو یا صوت) در پروفایلتون قرارداده میشه و شما می‌تونید هر زمانی که خواستید و مناسب دونستید به پروفایلتون مراجعه کنید و حتی درس‌ها رو دانلود کنید.

شرایط ثبت‌نام قسطی چیه؟ آیا پرداخت قسط های دوم و سوم زمان خاصی داره؟

خوشبختانه شرایط ثبت‌نام اقساطی برای همه دوره‌ها فعال شده. به این نحو که اگر به طور مثال دوره شامل ۳ قسط باشه با پرداخت قسط اول یک سوم ابتدایی دروس دوره به صورت دائم براتون فعال میشه. قسط دوم و سوم محدودیت زمانی نداره و هر زمان که پرداخت کردید ادامه دوره به نسبت قسطتون فعال میشه. با پرداخت قسط دوم، دو سوم دوره به صورت دائم براتون فعال میشه و با پرداخت قسط سوم دوره به صورت کامل فعال میشه.
بازم اگر سوالی داشتی به چت آنلاین تیم رفیق راه پیام بده(آیکونش پایین سمت چپ صفحه قرار داره) یک تیم هواتو داره💛

فایل‌های دوره تا همیشه باقی می‌مونه؟

بله دسترسی شما به فایل‌ها همیشگی ‌است و حتی اگر مداوم نتونستید دوره رو تکمیل کنید مشکلی پیش نمیاد.

آیا مدرسه هاوین پیگیری و تشویق لازم رو در مسیر دوره برای تکمیل آموزش‌هام داره؟

بله صد در صد. ما می‌دونیم یکی از چالش‌هایی که در مسیر آموزشی هست دلسردی یا پشت‌گوش انداختن دوره‌هاست. به همین خاطر دست به کار شدیم و از روش‌های سورپرایزی در مسیر دوره‌ها استفاده کردیم. علاوه بر سورپرایزهای دوره تا زمان تکمیل دوره به روش‌های مختلف براتون یادآوری می‌کنیم. همچنین در مسیر دوره هدایا و مزایای تشویقی داریم. خیالت راحت یک تیم هواتو داره💛

آیا دوره‌های مدرسه هاوین پشتیبانی داره؟

بله حتی فراتر از پشتیبانی!

پشتیبانی روش سنتیه و منسوخ شده. اما ما جایگزین بهتری داره. در این دوره شما با منتور خودتون به اسم «رفیق راه» در ارتباط هستید. منتور کسیه که در کنار شماست و شما رو آنالیز میکنه طوری که با هم تا رسیدن به موفقیت مسیر رو طی می کنید. اون شما رو راهنمایی می کنه بدون اینکه حس برتری نسبت به شما داشته باشه. در واقع رفیق و همراه شماست. به خاطر همین بهش میگیم رفیق راه.

تا چه زمانی می‌تونم از رفیق راه (پشتیبانی) استفاده کنم؟

دسترسی شما به تیم رفیق راه و پشتیبانی همیشگی ‌است و حتی اگر مداوم نتونستید دوره رو تکمیل کنید مشکلی پیش نمیاد. هر زمان که پیام بدید تیم رفیق راه کنار شماست.

بعد از ثبت نام رایگان چطور به درس‌های رایگان دسترسی داشته باشم؟

بعد از کلیک روی دکمه «رایگان شروع کن» و تکمیل اطلاعات در همین صفحه به جای دکمه «رایگان شروع کن» دکمه «شروع یادگیری» ظاهر میشه. کافیه روش کلیک کنی تا به صفحه لیست درس‌ها بری. بازم اگر نتونستی یا سوالی داشتی به چت آنلاین تیم رفیق راه پیام بده(آیکونش پایین سمت چپ صفحه قرار داره) یک تیم هواتو داره💛

بعد از ثبت نام و خرید چطور به درس‌های دوره دسترسی داشته باشم؟

کافیه از منوی سایت وارد بخش «پروفایل» بشی و اگر ورود نزدی با شماره‌ای که خرید کردی وارد سایت بشی اونوقت می‌بینی توی صفحه پروفایلت و در قسمت «دوره‌های من» دوره‌های خریداری شده‌ات نمایش داده میشه و می‌تونی با کلیک روی دکمه «تکمیل دوره» و سپس کلیک روی «شروع یادگیری» درس‌ها و آموزش‌های دوره‌ات رو ببینی.
بازم اگر نتونستی یا سوالی داشتی به چت آنلاین تیم رفیق راه پیام بده(آیکونش پایین سمت چپ صفحه قرار داره) یک تیم هواتو داره💛

برای شرکت در دوره‌ها چه شرایطی باید داشته باشم؟

بهت پیشنهاد می‌کنم در صورتی وارد دوره‌های مدرسه هاوین بشی که متعهد به مطالعه دقیق آموزش‌ها و انجام کامل تمرین‌ها و کمک گرفتن از منتورت بشی. وگرنه بهتره وقتت رو تلف نکنی. آموزش‌های مدرسه هاوین مطمئن باش کاربردی هستند به شرطی که از سه ابزار: مطالعه و تمرین و منتور با هم استفاده کنی.

بیمه نامه دوره‌های مدرسه هاوین چیه؟

یعنی مدرسه هاوین بهت تضمین میده در صورتی که در طول دوره متعهد به «مطالعه دقیق آموزش‌ها» و «انجام کامل تمرین‌ها» و «کمک گرفتن از منتورت» بشی صد در صد به نتیجه و رشد دلخواهت برسی و اگر به این سه مورد عمل کردی و در گروه کاربران فعال ما قرار گرفتی ولی بازهم به نتیجه دلخواهت نرسیدی هزینه دوره بهت بازگشت داده میشه.

آیا می‌تونم فایل‌های آموزشی دوره رو به دیگران بدم؟

این کار فقط در صورتی قانونی و اخلاقی است که آن فرد هم خانه شما باشد و هر دو اعضای یک خانه باشید و در یک خانه زندگی کنید. در غیر این صورت کاری غیر قانونی و غیر اخلاقی است و مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

دوره‌های مرتبط
course puz
مسترکلس (ورکشاپ) پازل علاقه
💌پیام هاوین: برای وقتایی که سرگردونی! دختر قوی سلام؛ اگه هدف زندگیت رو گم کردی، سرگردونی یا بین چندتا مسیر برای آینده‌ات شک داری ادامه این متن کمکت می‌کنه. فرض کن یک جای مجیکال و جادویی وجود داره که وقتی واردش میشی چندین متخصص دورت جمع میشن و تا علاقه اصیل زندگیت رو پیدا نکنی
امتیاز 4.8 از 318 رای
قیمت دوره:
3,000,000تومان
6% 3200000
شروع دوره تجربه هاوینی‌ها
course ezzat
مسترکلس افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس
با دقت مطالعه کنید👇🏻 خیلی اوقات حال خوبی نداریم و نمیدونیم دلیل این حال بدمون چی بوده! نداهای منفی درونی ما رو توی تله‌های بزرگی می‌اندازه اما خب راهکار چیه؟ اگه بخوایم دقیق‌تر به موضوع نگاه کنیم: همه چیز بر می‌گرده به اتفاقات کودکی. درسته که اون اتفاق‌ها در کنترل ما نبوده اما امروز ترمیم
امتیاز 4.9 از 310 رای
قیمت دوره:
2,750,000تومان
5% 2900000
شروع دوره تجربه هاوینی‌ها
مدیریت اضطراب
مسترکلس کاهش اضطراب
💌 پیام هاوین: دختر قوی سلام…💛 دختر قوی اگه این روزها اضطراب زندگیت رو نابود کرده… اگه نمی‌تونی درست بخوابی، مدام دلشوره داری، بی انگیزه بودن کلافه‌ات کرده، حوصله و تمرکز کافی نداری؛ این یعنی: روانت نیاز به مراقب داره و سلامت روانت در خطره. پس: نیازه که از یک متخصص کمک بگیری. اینکه صرفا
امتیاز 5 از 542 رای
قیمت دوره:
3,100,000تومان
3% 3200000
شروع دوره تجربه هاوینی‌ها
راه های ارتباطی
راه های ارتباطی
تماس بگیریم؟